8 november.

Idag är det fullt ös medvetslös som gäller! håller på städa så det ska bli trevligare att komma hem, de ska packas de sista, åka in till stan och lämna Cilla hos Harald och Sussie samt äta middag, göra lite små ärenden och sist men inte minst ska jag ordna lite med hästarna så dom är redo att lämnas. ser ut som att det ska vara bra väder under veckan så då kommer dom klara stå ute, med tillsyn av mamma och pappa såklart :), skulle vädret bli dåligt har jag ordnat så Nina plockar in dem osv, så det känns trygt :)
 
Har som inte fattat riktigt att vi faktiskt åker imorgon, jisses! kommer förmodligen inte kunna sova inatt känner jag :P
 
Nääe, dags att göra de som ska göras! hundarna ska få komma ut i skogen en sväng oxå så dom är lugna och snälla ikväll :)..Jag kommer nog att sakna ihjäl mej efter dem under den här veckan, men jag vet att dom är i trygga händer iaf, de är det absolut viktigaste <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0