6 november

jag är så stressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen tror jag!! har massor som ska göras innan vi åker på fredag,
nödvändigheter ska inhandlas, de ska städas och göras fint hemma så det blir trevligare att komma hem, imorn åker vi till stan efter jobbet och bowlar samt äter middag med Jontes mamma mormor och morfar mm så då kommer vi inte hinna med så mkt annat. Torsdag ska det levereras hundar  hoven droven, packas osv för fredagmorgon åker vi! hästarna ska hinnas med därimellan oxå, jisses, ibland är dygnen för korta!!
 
Men jag ska inte klaga, ska bli färjääkla skönt att åka bort ett tag, känner att de behövs..
Befinner mej just nu på jobbet, har 2 timmar kvar sedan bär de av hemmåt, ut i stallet och fixa natt för gossarna och sedan städa lite är tanken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0