28 november.

Efter 2 dagars kvällsjobb så väntar 2 dagars ledighet innan jag går på jobbhelg.
Imorgon blir de möte och massa planering utöver det, sen hade jag tänkt hinna ut med hästarna en sväng oxå.
På fredag hade jag nästan tänkt julpynta och göra klart, om jag inte gör det på söndag efter jobbet, får se..

Förövrigt händer det så mkt just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, vill bara att allt ska bli klart och lugna ner sej en aning, misstänker att jag kommer negga ihjäl mej annars..
 
La ut en av mina vagnar på blocket ikväll, finns ingen anledning att ha 2 då jag alltid kör själv, sen behövs pengarna oxå mer än någonsin.Har även en Qh-sele till övers ifall ngn är intresserad^^
 
Nu ska jag ta och kvällspinka hundarna, natta hästarna osv innan jag hoppar isäng!
nattiinatt..
 
 
Ps: Finns det någon jävla gud däruppe så kan han få gej mej 2 meter snö, samt göra mej ekonomiskt oberoende! tack på förhand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0