22 november.

Har så otroligt mkt att göra den här veckan/helgen, idag under fm pjåtade jag på hemma och lunchade med Jennie, när Jonte slutade kl 15 drog vi direkt till stan för att utföra lite ärenden, bla gick vi in på expert och tog kort till förarbeviset, in på clas ohlssons och köpa en ljusslinga till granen vi har ute vid fågelbordet. In på guldfynd och hämta min nya förlovningsring då den första blev för stor, sist men inte minst en snabbis in på systemet och fixa inför lördag.
 
Väl hemma igen så har vi städat litegrann, hängt upp tavlan vi köpte i egypten samt ljusslinga in granen, gått promenad med hundarna samt plockat in hästarna i stallet.Nu blir det sängen, blir upp lite tidigare imorgon då jag ska vara i Byske kl 10 och möta upp Nina för lite snack och fix, sen ska vi prommenixa med hundarna.
Efter det måste jag handla då Harald och Sussie kommer och äter middag hos oss, ska bju på en 3 rätters som tack för att de tog hand om Cilla veckan vi var borta :)
 
Lördag blir det en lugn förmiddag, sen på kvällen väntar festligheter då det är pubkväll nere på pipens, sazza från Idol förra året ska komma och sjunga, coolt! ;D Söndag antar jag att vi är bakis under fm, sedan bär de iväg mot stan där jag ska klippa Karina och sedan blir de middag hos Jontes mamma :)
 
Måndag har jag en färgning kl 11, sen bär de av mot Byske för ett besök på banken. Full jävla rulle tills dess med andra ord! Tisdag onsdag jobbar jag kväll, som tur är! lär vara död efter helgen :P
 

Kommentarer
Postat av: mican

sv; nej, det har jag inte... men skulle så gärna vilja beställa den ;D La upp den där så kanske någon vänlig själ köper den till mig i julklapp haha :D

2012-11-23 @ 13:06:45
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0