20 november.

 
tröttare än tröttast, börjar fundera lite övr när jag har tänkt återhämta mej från resan?? verkar då ta tid, skulle kunna sova dygnet runt tror jag :P skärpning!
 
Imorse när jag steg upp gick jag för att plocka ut hästarna, Boby var så ivrig att han reste ute på gårdsplanen, har ALDRIG hänt förut!? knäppskalle, han fick sej en utskällning att kalla duga iaf, hoppas inte han kommit på några nya hyss nu...Iaf har jag pjåtat på hemma under förmiddagen, har kväll på jobbet och slutar snart, förmiddag väntar imorn sen blir de hem och snöra i sej ngn form av middag innan jag beger mej till Byske med mamma för att träffa Nina och Katta. Ledig resten av veckan, men den är mer eller mindre fullspäckad!
 
På torsdag ska jag köra häst, sen blir det nog en snabbvisit till stan och fixa lite nödvändigheter, måste ju nästan kika in på Biltema då oxå , dom öppnar ju då nämligen, bara det inte är kaos för då skiter jag i det :P
 
Nu sista rycket på jobbet innan hemgång och sänggång,jeppjepp!
 
 
Förövrigt kan ju ngn ge mej en meter snö eller 2!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0