18 november.

Hemma igen efter en vecka i egypten, sol och varmt har vi haft :) men är inget ställe jag kommer åka tillbaka till, maten var ingen höjdare, dålig strand, äckligt och drygt folk osv, Tyvärr...men nu har vi laddat "solbatterierna" inför vintern, så nu bör vi klara oss ;) lite bilder kommer senare.
 
I helgen har vi mest sovit då de blev nästan ett helt dygn i vaket tillstånd för oss när vi skulle åka hem, vi kom hem fredag förmiddag , sov ett par timmar innan jag och Jonte åkte vidare till stan och mötte upp hans pappa och Kacke för middag på bryggargatan, supergott var det! sedan vidare till Harald och sussie för att hämta hem Cilla som bott där under veckan, som jag saknat henne!! :') stannade kvar ett tag för lite film prat och gottigott.

Natten mot lördagen sov vi 12 timmar, oj så skönt! sedan blev det en lugn dag innan vi begav oss till stan igen för att äta middag och storhandla. Idag söndag har vi bara tagit de lugnt, for till skogs och högg oss en julgran att ha ute på gården , så nu är de gjort :)

Imorn blir det upp relativt tidigt, ska iväg på hemligt uppdrag! något "stort" kommer ev att hända, inget klart ännu men jag håller tummar och tår över att vi ska lyckas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0