stallet.

Just inkommen från stallet, har pysslat om Bobbyskrutt ordentligt med en rejäl rykt! och SATAAN vad hår de for! oj så bra :,) jisses vad han njöt, min fina fina kille <3.Passade även på att toppa manen på honom, samt klippa kort kort i nacken igen, helt sjukt vad man han har! han skulle kunna dela med sej litegrann till Bajen tycker jag, han har rätt tunn och fjesig man faktiskt, åtminstone pannluggen :P

Jag älskar verkligen att pyssla på med Bobby, jag blir verkligen glad av honom trots att han är en riktigt stökotto ibland! han är speciell,men han har lärt mig så otroligt mycket denna häst.....

Ilband undrar jag dock om det är värt det, allt slit och alla jävla pengar man lägger ut på dessa djur..
Jag vet dock oxå att jag aldrig skulle klara mej utan dem heller, Djur överlag ger en så otroligt mkt glädje om  man ger dem den kärlek förståelse och omvårdnad de behöver, det är nog de bästa som finns att känna samspel med ett djur, de stunder man riktigt känner att "wow" ! där förstod vi varandra, att hela tiden ha viljan att utvecklas tillsammans , det är så häftigt när man känner den känslan...

Jag har dock tappat bort den känslan för ett tag, men känner att den är påväg tillbaka, jag är aldrig så glad egentligen som när jag får vara i stallet med mina hästar, eller bara umgås med mina underbara hundar.

Sägen om att "djuren är ens bästa vän" är för mej så sant som det är sagt, de finns där dag ut och dag in tills döden skiljer en åt....<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0