lycka..

Livet är på topp nu känner jag, jag känner mej ovanligt glad och positiv och de känns faktiskt riktigt bra!
står på jobbet just nu, har med mej lilla zally som sällskap och hon är så otroligt duktig :) lugn och snäll!

Nu när vi kommer hem ska jag till och baka världens godaste chokladkaka ala carina som vi ska ha till morgondagen då Mican och Robin kommer :) sen ska jag ut i stallet samt promenixa hundarna innan jag hoppar isäng!.

På tal om allt och inget så funderar jag på om jag ska låta hästarna gå på bete 1 vecka i sommar, dock inte under min semester utan antingen före eller efter! kommer ju vara ledig 4 veckor i sommar och då vill jag ha hästarna hemma, undrar dock vart jag ska kunna släppa dem ngnstans? har några kontakter så får vell kolla läget helt enkelt :)

är så sjuuukt taggad på sommar nu, jag och Jonte har otroligt mkt saker vi ska hinna med på gården bla, sen bara att få njuuta av värme och ledighet, vänner och allt som hör till ska bli ljuvligt! :) knapt 3 mån kvar till semestern, tiden går så ruskigt fort! tycker att det nyss var jul , hehe.

nää, sista rycket här på jobbet, sen far jag hem! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0