8 mars.

har sovit som en kratta inatt, dels för att vizzla legat och slickat harklat och svalt halva natten, och dels för att jag mått sjukt illa stundvis! misstänker att det är magkatarren som återvänt, känns inte kul kan jag lova..
Huvudvärken släpper inte heller, och synen nästan försvinner stundvis, måste nog kolla upp detta?.

Har ätit lunch med Jennie på fältet , nu är jag hemma igen och ska snart gå en liten sväng med hundarna innan jag beger mej mot jobbet, imorgon har jag Fm sedan ledighelg, ska bli skönt! hoppas bara att jag slipper vara dålig.
Lördag är vi vist bjudna på middag hemma hos Jontes mamma, ska bli trevligt :)

Förövrigt i helgen ska jag raka båda hästarna, skulle ha gjort det för ett par veckor sedan men som vanligt så blev de inte av, så de tar vi tag i nu! sen ska dom röra på sej oxå, både lördag söndag. Är det bra väder så har jag och Mli bestämt att vi ska köra lite skoter oxå och ta med oss varm choklad, de blir myys :,D

Nä, promenad var de nu! måste kolla postlådan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0