6 mars

Igårkväll satt jag och tänkte mkt, på allt och inget faktiskt..slutade med att jag gick ut i stallet och tog in Bajen för en körsväng för att tänka på annat en stund, han var PIGG som en mört! inte konstigt då de varit lite okontinuerlig träning senaste tiden.Vilket det ska bli ändring på!

Idag har jag egentligen bara chillat, pappa har skottat ur hagarna med traktorn och hjälpt mej att fixa med tråden lite, sen har jag myst på med hundarna samt vart en sväng till storbränna och hälsat på Mli och deras nya lilla valpis Diva, otroligt söt liten rackare! :,) hade med mej zally oxå så dom fick rejsa runt och busa, var trötta hundar sen:)

Nu har jag just inkommen efter 1,30 timma på gymmet med Jennie och Mli, har sprungit på löpbandet samt styrketränat så nu är ja så slut att jag inte vet vart jag ska ta vägen :P har proppat i mej lite jordgubbar m grädde och ska strax bege mej ut i stallet och pyssla med grabbarna lite. Imorgon jobbar jag eftermiddag, ska ut och köra Bajen under förmiddagen , lät som att ev Mli skulle hänga med oxå så båda grabbarna får följas, vore ju awesome!

Torsdag har jag Fm på jobbet, efter det ska jag köra häst! Fm på fredag oxå sedan ledig helg, skööönt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0