29 mars.

Imorse tog jag mej upp i tid för engångskull! möts av underbart väder och humöret är på topp! :) tills efer kl 14, då vart jag plötsligt riktigt jävla tvärsur, fråga mej inte varför!!? nästan så att jag blir rädd för mej själv stundvis, mitt humör är inte Ok...Tur jag vet om det iaf...

Gjorde ett försök till att sola lite för första gången ute på altanen som tinat fram , hann vell sitta 5 min innan de fetaste molnet ever skymde solen! då gick jag in och tog mej en kopp the ist , sedan blev de en promenad med vovvarna.

Nu är jag och Jontis hemkomna från pipens, han var snäll och bjöd på midda idag! nu ska jag ta och styra en pannkaka inför helgens bravader, sen vid 8 blir de träning med Jennie! kändes förjävligt motigt, men bara pallra sej ner!

Jag är lite bitter över att jag inte har EN endaste väg att köra häst på längre! hälleströmsvägen är bara lera nu och skogsvägarna långt ifrån framtinade...jag HOPPAS att snön försvinner fort nu, för det här är bara världelöst!!



Ge mej sommar NU tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0