25 mars.

Trots jobbhelg så har den vart kanon! igår blev de en förmiddag på jobbet, sedan hem och invänta mican och Robin för årets första grillning, vädret ville dock inte vara på vår sida men resultatet blev mkt väl godkänt endå!
Efter middagen blev de lite mys och prat samt sällskapspel, TACK underbaringar för en kanonkväll! :))

Idag vaknade jag upp sådär lagom förvirrad över att jag sovit sålänge, kl var 11. jag går ner och ut för att rasta hundarna då Jonte plötsligt klämmer ur sej att klockjäveln är 12!! har totalmissat att det klockan skulle ställas om till sommartid! :O skämmeees.. Ut med hästar och diverse sedan blev de lunch och nu befinner jag mej på jobbet för ef arbete. Ledig imorgon, då blir det strosa runt lite på stan är planen, jag MÅSTE ta tag i att köpa mej ett par nya skor, för jag har endast 1 par som går att använda, sen är dom påväg att svika mej oxå så de är på tiden.

Hästarna ska motioneras oxå, inte att förglömma..

Jag och Micimus i turkiet 08, hoppas på en favorit i repris snart! ;)


Kommentarer
Postat av: Mican

De hoppas jag med på!!!! Fan vad småa vi var, haha:)

2012-03-26 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0