21 mars.

Ledig idag, och har faktiskt inte gjort särskilt mkt tyvärr.. Vaknade upp och var på ett pissigt humör , och ungefär så har de vart hela dagen framtill middagen då jag insåg att mitt humör förmodligen berodde på att jag knapt ätit ngt under dagen! smart där :P dumjävel :P

Har iaf städat litegrann, dammtorkat osv samt promenerat med hundarna i det härliga vädret..petat lite på hästarna oxå..I afton blev de lite träning och sedan har vi haft fin främmen av finaste Mican och Robin, vi har nu en liten deal som jag HOPPAS kommer bli av!! jag taggar redan iaf :P

Nu har jag just nattat hästarna och rastat hundarna för natten, ska ta och borsta gaddarna och tvätta fejjan innan jag hoppar isäng.. Imorgon blir det en riktigt stalldag!Bajen ska förhoppningsvis rakas klart, ska testa byta till de andra skären som följde med och se hur det blir, sen ska jag ta och borsta upp Bobby ordentligt då han fäller nåså vansinnigt mkt nu! sedan ska Bajen köras oxå. Hade tänkt fortsätta med min vårstädning oxå, får se om jag har tillräckligt med feeling för det imorn :P annars blir det en annan dag helt enkelt^^

Förövrigt är jag bara bitter över det här med det fuckade bensinpriserna, snart har man tammefan inte råd att köra till jobbet längre! där sitter dom i stockholm och har 2 meter till tunnelbanan, tjänar dubbelt så mkt som en vanlig svensson trots samma arbete, har gångavstånd till jobbet osv osv, listan kan göras lång!
Dom jävlarna sitter iaf och bestämmer alltihopen, att vi ska åka buss i stället eller flytta ifrån landsbygden, det dom inte förstår är att vi på landsbygden behövs där vi är! uusch såå frustrerande... BITTERT!!

Nu vill jag ha sommar så att jag kan steka ute på vår fiiina altaaan :,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0