13 mars.

Påbörjade rakning av hästarna igår, började med Bajen och gjorde klar ena sidan, så nu är han bara halvnaken stackarn :P . Var inte nöjd med klippmaskinen igår, den tog ojämnt och de blev fula små "skär sår" på honom!?
misstänker att skären behöver sej en slipning, ska lämna in dem på royal till veckan så dom får fixa det.
Har ett par extra skär som jag ska testa imorgon få se om de går bättre..

Bajen stackarn såg då rennt förjävlig ut imorse när jag fick se resultatet av rakningen i dagsljus, huvva!! stackars häst, tur att det växer ut igen alltså..

Förövrigt är det ingen bra dag idag, jag känner mej sjukt nedstämd av ngn underlig anledningn.. Bröt ihop imorse när jag inte klarade av att skruva upp gräddpaketet när jag skulle göra fruckost, hade verkligen ingen kraft i fingrarna! sen har jag bara tappat saker hela jävla dagen och allt har jävlats..

Sen är jag fortfarande orolig över zally och hennes drickande,sen tycker jag inte riktigt att hon lägger på sej i hull som hon ska. veterinär tid ska bokas till veckan så vi får kolla upp detta ordentligt! sen behöver jag egentligen gå till läkaren själv oxå, meeeen, djuren först! :)

Nu längtar jag bara tills på torsdag då jag åker upp till fjälls med Harald och sussie, Jonte och comp far redan idag.. ska bli otroligt skönt att få komma bort lite och förhoppningsvis kunna slappna av och bara vara, njuta av trevligt sällskap osv :)






Kan tala om att såhär jämn och fin blev INTE rakningen denna gång.. :(((


Kommentarer
Postat av: Åsa

inget kan nog vara värre än min bil ;)

2012-03-14 @ 01:04:07
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

volvon alltså :P

2012-03-14 @ 01:04:23
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0