12 mars.

Jag hade tänkt låta hästarna sova ute inatt, det var ju så härligt ute och blåste bara litegrann.vaknar kl 01 av att de dånar i hela huset och att de lät som hustaket skulle ryka! så upp och ut för att plocka in grabbarna grus som höll på blåsa bort..

Blåser MINST lika mkt idag, det flyger grejjer ute och det går knapt att gå! hoppas på att de lugnar ner sej till ikväll så jag kan bege mej ut och köra häst, den risken tar jag inte i denna blåst som är nu.
Väntar på att Jonte ska sluta jobbet så jag kan gå över till stallet och påbörja rakning av hästarna, ska börja med Bajen så får vi se hur långt jag hinner :)

Gjorde just ett försök till att baka ngn form av Lchf kakor, ungefär som cookies , blev helt Ok endå, behöver nog inte snöra dem iaf :P haha.

Förövrigt idag ska huset städas, får passa på när de endå inte går att vara ute!

saknar.. <3



Kommentarer
Postat av: marina --- montéryttare

vilken fin schäfer! hade en själv när ja växte upp fast en svart =)

2012-03-12 @ 21:30:42
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: Åsa

fin azzi!

2012-03-13 @ 01:15:34
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0