11 mars.

Full rulle fiskbulle heeela dagen lång!
Började med att jag sov lite för länge, sedan upp och rasta hundar samt vattna hästarna.
Eftersom vädret var fantastiskt blev de en sväng till vältan med Jonte och Mli där vi grillade lite korv och drack varm choklad (Lchf) och bara njööt, Vizzla och Zally fick hänga med oxå :) stackars Tosca tar de fortfarande lite lugnt pga svansen, den ser iaf helt normal ut nu igen och hon använder den som alltid annars och verkar inte ha ont längre, men vill vara på den säkra sidan i några dagar till, dock gillar hon inte det kan jag lova, Tosca vill ut och springaaa!

efter grillningen chillade jag hemma en stund , åt middag på pipens med folk och sedan gick jag över till pappa där jag började klippa på Smoa lite, rengjorde även rakapparaten till hästarna så vi kan påbörja rakning imorgon! insåg att jag var tvungen ordna de först så den inte skär ihop :P

vid 19 blev var jag Jonte och Mli hurtiga och drog ner på gymmet, gjorde vell 1 timma där innan vi gav upp.
Hängde med Mli hem till hennes lägenhet sen där vi fixa och dona på literann samt såg lite BB :)
Nu är jag nyss inkommen efter att ha rastat hundarna och nattat pollehästar, dom får sova ute nu när det är såpass varmt :)

Imorgon ska dom som sagt rakas samt motioneras! sen måste jag ta tag i att städa huset.
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen innan jag lägger mej i sängen, luktar rök av eldningen idag och svett nu efter träningen, härliig kombination ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0