30 juli.

Nog är det ganska lustigt att folk vet mer än man gör själv om ens privatliv!
Till er nyfikenstrutar så kan jag tala om att det ryktas lite lätt om att det bara är en tidsfråga innan jag och Jonte har gjort slut. Då kan jag göra er besvikna och säga att det kommer INTE att hända!
 
den 16 oktober har vi 7 år tillsammans, och när 2 personer lever ett liv tätt inpå varandra är de inte konstigt att man ibland ryker ihop, det är ganska naturlig måste jag tycka..
 
Självklart får man räkna med att folk spekulerar och snackar, de rör mej inte..Men då folk som står en nära gör det blir jag faktiskt ganska ledsen, ngt man aldrig lär sej till fullo är att man inte kan lita på NÅGON, bitter sanning..
 
Jag avslutar iaf med att säga att jag ÄLSKAR min fina Jontis och han älskar mej! då får ni nolifers därute spekulera och snacka hur mkt ni vill, för det är endå bara vi som vet sanningen, INGEN annan..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0