3 juli.

Så var första arbetspasset nästan avklarat av 5 st, sen går jag tammetusan på semester!! undra om man kan längta mer än jag? har förmiddag imorn sedan ledig torsdag, jobbar resten av helgen..
 
Imorn efter jobbet drar jag och blir renoverad, förhoppningsvis iaf :) sedan förbi arken zoo och inhandla lite hundfoder innan jag beger mej hemmåt igen, antar att de blir till att laga middag ganska direkt och sedan ska jag he mej ut och köra häst!
 
Torsdag är jag som sagt ledig, då drar jag och mican till burträsk på marknad :) ett perfekt tillfälle att ta med och miljöträna Cilla lite :) , efter det har jag inte planerat in något mer förutom att hästarna ska röras.. Fredag jobbar jag kväll, likaså lördag och söndag har jag förmiddag, sista passet ;) jag vet att jag tjatar, men FYYY så skönt de ska blii :D
 
 
 
Bjuder på en gammbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0