27 juli.

Sämst uppdatering, jagvet!
 
Vet inte hur många gånger jag loggat in och tänkt skriva ngt, men inte kommit på ngt att skriva om..suget att ens prata om mitt liv existerar inte direkt..

Men, nu har jag ngt att berätta om iaf, Jag och Jonte åkte med Harald och Sussie till storforsen igår och semestrade lite, kollade läget samt tog årets första dopp! iaf för min och sussies del :P kallt som fan var det, kände riktigt hur hjärtat tog ett extrahopp när man kom i vattnet :P men vi gjorde det iaf, nu kan jag säga att jag badat 1 gång i år iaf ;)
 
Efter några timmar där drog vi oss in till Luleå där vi bokat hotellrum, chillade på ett tag innan det vankades middag på Bishops, avslutade kvällen med en liten rundtur på stan letaden efter en affär för att hitta åt lite chips till kortspel på rummet, vi lyckades till sist efter att ha frågat om vägen :)
 
Summa sumarum blev det 1,5 fantastisk dag!! landade hemma imorse vid 10 snåret.
Nu är dagen dock mindre fantastisk, Jonte åkte till fjälls med Harald och jag blev ensamen.
Förstår inte varför jag får världens ångest när han åker bort, paniken kommer krypandes...
 
Jag antar att jag behöver min fina Jontis mer än jag anar just nu....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0