2 juli.

Idag har jag hunnit med ganska mkt faktiskt, iaf om man jämför med tidigare dagar då jag inte åstakommit någonting!
 
Började dagen med att vara med Mican, blev lunch på folkan och sedan for vi hem till mig och tog oss en liten glass och pratade skit, synd att vädret inte var bättre så vi kunde ligga ute och steka enligt våra planer!..
Har även påbörjat stor städning, har dammtorkar och tagit bort lite skrot, satt igång en tvättmaskin och rensat på sovrummet så man slipper klättra in :P nu ska vi bara dammsuga och torka golven, sen är det vell bara lite småfix kvar så ska det vell vara beboeligt sen ;)
 
Nu är jag just inkommen efter att ha varit ut och kört Bajen en runda, blev en jogginsväng på ca milen och Vizzla hängde med :) tror det är andra gången jag har med henne faktiskt, gick riktigt bra! hon åkte mestadels men fick springa efter en bit oxå :). Bajen skötte sig fint, han behöver dock skos om, ringde Jami idag och han har semester 2 veckor till, han var vist i finland när jag ringde och han hade inte med sig almenackan så vi kunde inte boka ngn tid idag, skulle återkomma nästa vecka..
 
Nu ska jag vara hurtig och dra ner på gymmet och träna med Mican och Robin, borde göra det till en vana igen! var ju så duktig i vinter/vår!!!..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0