14 juli.

Igår blev det lite oplanerada festligheter, åtminstone för min del :P hade bestämt att jag skulle vara nykter och köra all in idag ist, men vek som man är faller man för grupptrycket ;)
 
Blev iaf en mysig förfest hemma hos mej och Jonte innan vi begav oss till partytältet där alla andra befann sig, summa sumarum en mkt trevlig kväll!!.. Idag mår jag över förväntan, sedan har vi haft oväntat besök från ursviken, Jontes pappa och Carina & samuel var på vift , mkt trevligt :) gick ner en sväng till lax observatoriet och kollade läget lite, Cilla och vizzla fick hänga på oxå. Cilla har föresten fått en ny bästis, hon är stört förtjust i lilla Samuel (Jontes lillebror på 6 år) det känns toppen! hon har blivit så tuff min lilla go tjej :')
 
Nu sitter jag ensamen och myser med mina fina flickor <3 blir vell snart att göra sej i ordning inför kvällens bravader, då kör vi igen! tror det blir andra gången i mitt liv jag kör en 2 dagars?? :P
 
 
Bjussar på en bild på min sexiga karl ;))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahah ååh fin bild :D :D

Svar: hahaha eller hur! ;D
Mia

2012-07-15 @ 01:13:01
URL: http://enkoppsprit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0