12 juli.

Den skumma känslan ligger fortfarande kvar i magen, känns dock snäppet bättre än igår och jag hoppas då fan att de är bra till helgen då det vankas festligheter! annars blir de dålig stämning.....
 
Iaf så blev jag impuls utringd att ställa upp i matlagningstävlingen som var idag nere på folketshus , är ju fällforsveckan denna vecka som består av massa olika aktiviteter för stora och små :). Iaf hade jag 45 min på mig att brassa in till Byske och inhandla ngt att tillaga, blev grillad oxfile med sötpotatis och vanlig potatis med paprika och lök  i foliepaket , serverade med en jättegod fetaostcreme! är riktigt nöjd över att jag faktiskt ens kom på något att laga till på så kort tid :P trots att grillen inte höll värmen och mest bara rykte så blev resultetet helt ok, köttet smakade såklart lite rök, tyvärr.. slutade med att jag förlorade med 3 poäng , attans ;P!
 
Vann iaf en middag för 2 på folkan, så det kan jag leva med ;)
 
Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag, fortsätta städa litegrann och sedan ut och köra häst! milsrundan med Bajen står på schemat, blir jogging i ett lite raskare tempo! ikväll vet jag ej vad som sker, förhoppningsvis ingenting ;)
 
 
Som vanligt fungerar inte uppladdningen av bilder på denna skitsida, så bjuder på en gammbild på min lilla Bäbis Vizzla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0