11 juli.

Jag lever och mår, dock inte så jättebra! :/ har haft problem med magen under en mkt lång tid, mer eller mindre.
Nu är jag rädd att jag har en jävla cysta igen som jag var med om i våras, känns inte kul och jag går omkring och är orolig hela tiden, vilket leder till att jag blir stressad och bara mår allmänt dåligt.. :/
 
ska ringa och boka tid hos läkaren så dom får göra en grundlig genomgång, för ngt är de som är galet....
Iaf så är det ruggit skönt med semester, har dock en jävla massa saker att göra , men jag försöker att inte stressa.
Måste se till att kunna slappna av oxå.
 
Idag har jag tagit de ganska lugnt, åkte med Jennie in till Byske där vi tog en lunch på stengården, ett trevligt besök på hemmafröjd blev det oxå och sedan avslutade vi med en kaffe på carlstens cafe :) mysigt!
När vi kom hem igen var jag duktig och påbörjade städning, är så sjukt vad man drar in gräs och skrot! nu börjar de likna ngt igen, lär ju dock inte vara särskilt långvarigt..
 
Nu ska jag vila mig en stund innan jag går ut i stallet en sväng, blir en körtur med Bajen är planen :) sen ska jag tammetusan bara slappa framför tvn, sådeså..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0