30 november.

Ledig idag oxå, skönt som tusan!
följde med Jennie in till byske under förmiddagen där vi fixade lite nödvändigheter, bla hårfärg så nu är jag slingad och kvitt utväxten samt lite ljusare, blev kanon! äntligen :)
 
sen har jag mest chillat hemma med Jontis, tanken var att vi skulle göra en go middag bestående av fläskytterfile och ugnspotatis, men jag tycker inte att ytterfile är gott insåg jag idag! oxfile,nöt och hästfile är tammefan de bästa!
kommer inte köpa annat framöver..skämt och sido, vanlig hederlig fläskfile funkar faktiskt, men oxfile/häst/nöt filen är värd varendaste spänn!
 
Gick ut i stallet och plockade in grabbarna efter middagen då de började toksnöa helt plötsligt, inte bara lite heller!?
klagar dock inte, de får gärna komma 1 meter eller 2 :P. Ola var snäll och hämtade sadlarna från Jeanett så imorn ska de testas, hoppas att ngn av dem ligger bra! den ena är nog för bred, men hoppas på 1 av dem iaf..
 
Ikväll har Jennie vart hit och chillat ett tag, kollade på lite x-factor och snackade skit, hon skulle dock jobba imorgonbitti så blev inte så länge..Nu ska jag ta och hoppa isäng , eftermiddagsjobb väntar för min del imorgon, just nu är jag inte jätte taggad då snöovädret ska (enligt vädret) hålla i sej enda till söndag, vill ju vara hemma och njuta!!
 
Har förövrigt nästan sålt speedcarten nu, en kvinna från Boden ringde och bokade den och var helsäker på att hon ville ha den, 2200:- in där! så fantastiskt välbehövligt! har även en intressent på min  qh-sele i läder, blir 1000:- in där oxå. den är dock riktigt fin så jag ångrar nästan att jag säljer den, men behövs det pengar så gör det..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0