30 december.

Näst sista dagen på 2012, känns förjävla bra måste jag säga! kommer inte att göra en dryg årsresume, för de här året har varit så jävla kasst att jag knapt ens vill minnas det...Nu hoppas jag på att 2013 kommer med något bra, sägs ju att inget ont inte har ngt gott med sig?
 
Iaf så är jag fortfarande förkyld, dock bättre men fortfarande inte helt bra, febern har börjat gå över men orken finns inte kan jag lova.. blir fan anfådd av att gå utanför dörren, inte ok -.- men har trots det försökt hålla igång lite iaf, upplever att jag blir sjukare av att bara sitta stilla, man tänker på det mer då iaf.
 
Igår följde jag med Mli till stan och hämtade hem en hund hon ska ha på prov till &börja med , en kanonfin rottis/collie hanne på 7 mån, helt fantastiskt fin verkar han!! hoppas att allt ska gå bra för dem nu, så jag har en vän som kan följa mej ut på promenaderna ;)
 
Vi släppte ihop odjuren idag, gick jättefint! Cilla var så glaaad, han var dock inte lika intresserad som hon utan han ville mest vara med surtant vizzla , vilket hon inte uppskattade lika mkt :P
 
Imorgon blir de en lugn dag, ska nog ut och köra lite häst under dagen sen firar jag nyårs med Mli och ev Erre, förmodligen kommer de bli lite alkoholintag (kanske tar död på förkyldningen?) och sitta & vara lite bittra, kändes lagom ansträngande :P Tisdagkväll blir de arbete, längtar nästan faktiskt!! ska bli skönt att få göra lite rätt för sej ;)
 
 
förövrigt har jag börjat dricka havremjölk igen, så förbaskat gott!!!

Kommentarer
Postat av: Mican

Du ha ju mig också att gå promenader med :)

2012-12-31 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0