27 december.

så var julen över, har fått fantastikt bra presenter! mina efterlängtade längdskidor som jag önskat mej i minst 3 års tid bla :D sen ne ny spark samt en skoterhjälm, presentkort hos frisör och en 5 veckors taikwondo(stavning??)kurs som jag ska gå med Carina ;) bara bra gejer helt enkelt :D
 
dock har jag fått en 7jäävla förkyldning, febrig och ont i halsen & hostar som ett tok! inte fränt...Hoppas på att det inte är ngt långvarigt, pallar inte att vara sjuk..
 
Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar friskare imorgon, Jonte drar till fjälls med massa folk och tanken var att jag skulle följa med, har dock insett att det kan bli svårt så jag stannar hemma ist och tar hand om djuren.
kommer vara lite emo i helgen förmodligen då jag kommer vara ensam, så kom och var med mej! bjuder på en förkyldning av rang! helt gratis ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0