13 december,Lucia.

jaha, idag är det tydligen lucia? har då ingen som helst stämning alls, jävla tråkigt :(
har haft mer eller mindre full rulle idag, käkade lunch med Mican vid 11, sen hem och fixa lunch till Jonte och vid halv 1 kom Gulli hit och fick sitt hår färgat. kl 14 gick jag över till grannen och klippte henne, sedan hem igen och dö i soffan en stund innan de var dags att laga till någon middag.
 
Efter middagen tog jag och Jontis hundarna på en sparktur, var dock mer eller mindre snöstorm så såg inte så mkt :P men de är trevligt endå! skulle nog kunna bo på min spark :D. Har även fått upp julgranen oxå, så känns endå lite bättre med julstämningen, men har endå alldeles för lite feeling..
 
Nu ska jag snart bege mej ut i stallet och plocka in tokarna, sen tagga till för 13 timmars jobb imorn.. jag kommer vara DÖD!! helt seriöst, men de känns endå värt, behöver pengarna! kommer jobba mellan 08-21, men blir ledig lördag då iaf så känns bra. Ska vara hundvakt åt Kingston hela helgen, ska bli trevligt! då får Cilla en vän :)
Vizzla lär vara sur och ligga i soffan hela tiden som vanligt :P..
 
ja va tusan, tagga tagga! blir sängång tidigt ikväll.. fast iof, va lörns de om jag endå inte är trött??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0