8 augusti.

Lovade en uppdatering om hur det gick hos läkarn, nu kan jag med säkerhet säga att jag har fybromelargi.
Blandade känslor, men känns skönt att ha det bekräftat..Har fått medecin som förhoppningsvis kan lindra en aning, är sjukskriven 2 veckor framöver, dels pga biverkningarna medecinen kan ge och dels för att jag behöver vila upp mej mera då jag är sjukt stressad. Nu menar jag inte att jag är alldeles hyper, men har en inre stress som hela tiden finns där, vilket gör mig betydligt mer trött och slut än vad jag redan är.
 
Idag åkte jag med pappsen till piteå där vi drog en rajd inne på Nolia, fanns verkligen allt och ingenting därinne!
vi åt nog mest dock :P men de var trevligt, känns i ben och fötter vill jag lova! hittade faktiskt en grej jag var tvungen köpa, ett par "mirakel sockar" som ska hjälpa mot nariga och onda fötter, var som en gel aktig yta på insidan. blir spännande att se om det fungerar, tror dock jag är lurad ;)
 
I afton har jag fotat med Mican och Frida, sen åkte jag till stobränna där jag klippte emelies pappa och pratade på en stund :) Nu har jag som landat hemma, sätter mej här vid datorn för att "Lugna" ner mej lite innan jag hoppar isäng, förstår dock inte varför jag inte är tröttare än vad jag är, sovde nämligen som en jäkla kratta inatt och vaknade cirkus varannan timma! inte ok...
 
Imorrn har jag INGA planer, förutom att hästarna ska röras. tänker inte planera ngt heller faktiskt! ganska skönt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0