5 augusti.

En relativt bra helg har passerat, imorn börjar allvaret om för dom flesta, känns lite tråkigt att semestertiderna börjar vara över :/ men man får vell glädjas åt att vi haft det bra under tiden iaf :) bara 48 veckor kvar till nästa semester nu^^ suck*
 
Igår vankades det lite festligheter här hemma hos oss, halva byn anlände vell ungefär så det var fullt hus :P
jag gillar dock inte att ha fest hemma, mest för att jag oroar mej hela tiden över att det ska försvinna grejjer och att folk ska riva sönder saker, det har hänt förut nämligen så jag kan inte riktigt slappna av , så jag drack inte så mkt utan gav upp efter några drinkar, lika bra det så slipper man bakisdagen! vaknade dock mitt i natten och mådde skit och var tvungen spy, spydde så förbannat att de till sist bara kom galla?! bläää...
 
Idag har jag bara tagit de lugnt, hälsade på hemma hos Mican och Robin en liten snabbis som har besök av Frida och ett par grabbar från stockholm , sedan gick jag hem och mös ner mej i soffan med vovvarna och en skål med grädde och hemmagjord hjortronsylt, mums! var riktigt skönt att vara ensamen en stund, tror att det kan vara ganska nyttigt med lite egentid ibland..
 
Ikväll åkte jag in med bror till stan och hjälpte han att hämta en soffa, med divan! jag vill åxå ha en med divan...
När vi kom hem igen så svängde Dennis och sofie förbi med sin lilla amstaff hanne på 5mån , Cilla blev överlycklig över att få busa med ngn som är lika galen som hon sjäälv^^ , dom stannade dock inte så länge, tyvärr går klockan lite för fort ibland..
 
Nu har jag och Jontis just ätit lite kvällsmat, hundarna ska få sitt nu och sedan väntar sängen!
Imorn ska Bajen motioneras, har även lovat att Mican och Frida ska få rida lite, blir spännande!! ;)
 
 
Cilla och Kingen ikväll :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0