31 augusti.

Precis som jag väntade så kom mina provsvar med posten idag, och mkt riktigt var det ngt galet.
Har en ganska ordentligt B12 brist vilket förklarar en hel del av mina psymtom, bla trötthet, muskelsvaghet, yrsel,darrningar och värk i kroppen samt problem med minnet.
 
Har försökt googla lite om det på internet men hittar egenligen inte så mkt, är vist rätt ovanligt med B12 brist hos unga personer, står oxå att det SKA utredas om det drabbar en ung person. hmm? blir nästan lite rädd..
Har iaf fått en tid för återbesök på fredag den 2/9, altså fredag nästa vecka. Får se vad som sägs då.
 
Vädret är grått och trist idag, verkar dock ha ett litet uppehåll från regnandet just nu? ska ta hundarna på en promenix så jag slipper sitta inne hela dagen iaf.. I afton blir det suring med min Jontis och Mli, Gottiigott!
 
Fina fina Cilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0