30 augusti.

Full rulle fiskbulle!! är hundvakt till Mican och Robins lilla schäfervalp Zera, 10 veckor gammal och en riktig sötis!
Cilla är såklart HEL nöjd över att busa med ngn som är lika galen som hon själv, Vizzla sitter bara och tittar på sidan av :P gammtanten där^^
 
om ungefär 1 timma kommer Robin hem så då överlåter jag zera till honom :P , i afton ska jag försöka åstakomma lite nytta, har inte blivit så mkt under dagen då jag haft 3 st, eller mest 2 galningar som rejsat runt att hålla koll på :P måste tvätta bla sen rensa i garderoben, sen hade jag tänkt köra häst och göra klart i stallet så gossarna får komma in ikväll, ska vist regna som tusan imorn..
 
Imorn ska jag städa, igen! om de lix har tänkt vara skitväder så kan man ju alltid roa sej med sådant..
sen får vi se om mina provsvar kommer, var nämligen till läkarn i måndags och tog blodprover, hoppas att allt är som det ska...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0