29 augusti.

regnandet verkar ha tagit ett litet uppehåll, befinner mej just nu på jobbet där jag har fm, sedan drar jag vidare mot byske för lite ärenden...
 
I afton står städning samt tvätta på schemat, ska även ut och köra häst samt passa på att gå med hundarna i skogen nu när det inte regnar, ser ut som de ska bli dåligt imorn och fredag igen..
Igår gjorde jag en liten beställning från hööks, inte till hästarna dock utan till vovarna, tycker dom har ett riktigt bra utbud även på hundgrejjer! så beställde hem varsitt täcke till flickorna med reflex, även varsin reflexväst :)
 
Hästarna fick sova ute inatt, inviga den "nya" hagen, än är den hel :P hehe*
satt på dom regntäcken ifall att, är inte direkt varmt ute nu heller längre..
 
Nu har jag tammetusan inge mer att skriva om, har ett hemskt intressant liv ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0