24 augusti.

Så var 3 dagars jobb överstökat och jag går på 4 dagars ledighet, ledig idag med andra ord.
Inser att jag kommer måsta åka in till stan en sväng och köpa hundfoder bla, sen lite annat smått och gott.
Jennie följer mej som sällskap :D
 
ska även fixa och göra lite mysigt ute på bron, ska sätta lite höstblommor och stöka undan lite sommarkrafs.
Hästarna ska motioneras idag oxå, Bajen ska få sej en joggingtur med vagn hade jag tänkt och Bobby likaså.
Pappa var gullig och hämtade spån igår, börjar vara dags att ta in dom på kvällarna snart nämligen, igårkväll var det bara +4 grader ute! men tycker inte att det gör så mkt när det inte regnar, sen ser jag till att ge ordentligt med mat på kvällarna så dom håller igång :)
 
Nu ska jag bege mej ut i skogen med hundarna en sväng innan jag styr kosan mot staden, kommer säkert vara kaos! är ju fan fredag idag, suck*
 
 
Min fina Vizzelpipa får stå för bilden idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0