2 augusti.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått klippa mej! var över 7 månader sedan sist så det var otroligt välbehövligt, nu känner jag mej lite mer som en människa igen faktiskt :P! klippte mej på Hår&sånt i piteå med Jennie som tog ut löshåret, blev en riktigt liten make over för oss båda ;)
 
I afton har jag inte åstakommit allt för mkt, åkte in en snabbsväng till Byske med Jontis, tanken var att vi skulle stohandla men insåg att vi inte behövde så mkt endå :P mest basgrejjer då vi har frysen full med kött osv redan.
Nu ikväll har vi haft Mli och Peter på kafferep ;) gottigottgott!
 
Var förövrigt ute och red med Bea igår, var över 1 år sedan sist då hon bor i stockholm numera och bara är hem ibland. Tog Bajen och mötte upp henne , blev en riktigt långsväng upp i skogen och enda till krokliden, blev en 2 timmars ritt vilket kändes i rumpan efteråt :P nöjd häst hade jag iaf! och trevligt var det :) kul med sällskap!
 
Imorrn är det fredag, redan!? tyvärr går tiden alldeles för fort....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0