17 augusti.

Blev en fruktansvärt lugn dag igår, helt ärligt är jag SPYYY less på det! nu vill jag verkligen börja jobba och återgå till dom gamla vanliga hederliga rutinerna igen, när tom jag börjar klättra upp efter väggarna så är det illa...
 
Iaf så blev det en ridtur med mican på afton, jag tog Bobby och Mican fick rida på finaste Bajen :) jag hade Bajen som handhäst då Mican är lite ovan, första gången jag testar det faktiskt och det gick gallant! båda gossarna skötte sej exemplariskt och Mican var såå duktig! blev en skrittur på kanske 40 min? iaf så knäppte jag lös och Mican fick rida HEEELT själv sista km hem, jag är såå stoolt ;)!!över både häst och ryttare ;)
 
Efter ridturen gick vi hem till mej och tog en litten fika, Jonte och Robin satt och spelade tvspel :)
vid 22 drog miccimus och Robin hem, jag passade på att ta mina odågor till vovsingar på en kvällsprommis innan sängen kallade. Försöker nämligen komma mig isäng i någorlunda tid nu på kvällarna för att ställa tillbaka dygnet en aning, går faktiskt riktigt bra! är en fördel nu när jag börjar om att jobba igen till veckan.
 
Idag får hästarna vila är planen, sen i afton får vi middagsfrämmen! kommer bli en trevlig fredag :)
 
 
Bajen på G igår ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Får jag komma och rida nån dag? :D fast behöver nog en stege för att få mig upp, vig som ett järnspett du vet ;)

2012-08-17 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0