15 augusti.

Igår blev det sol ,nästan lite bad , handla mat och diverse trevligheter i byske med Mli :)
Hon hängde även med ut och red på mina gossar senare under aftonen, jag har dock aldrig varit med om mer otaggade hästar i hela mitt jävla liv :P!! knapt så dom ville gå fram igår, blev dock bättre efter en stund.
Gissar även dom är lite påverkade av värmen, har vart så sjukt varmt senaste dagarna samt otroligt dålig luft! så det är helt förståeligt..
 
På kvällen kom Mican och Jennie förbi, blev lite super Mario och popcorn framtill kl 22 då dom drog hemmåt igen, jag själv drog vidare upp till Mli och hjälpte henne slinga håret :)
 
Idag är det minst lika varmt ute, jag gillar inte när det ska vara såhär varmt! nu vill jag ha höst -.-
Jonte ska sluta lite tidigare från jobbet idag så vi kan åka in till stan, vi ska nämligen fixa våra ryggar hos hans pappa Roger, sen fixa lite annat , bla foder till hästarna.
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, hästarna kommer vila iaf då jag kommer vara nyrenoverad.
Återstår att se vad som hände och sker :)
 
 
Bjussar på en bild på mej och bästaste Micaaan <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0