1 augusti.

så var det ny månad och semestern går mot sitt slut, Jonte börjar på måndag och jag Onsdag beroende på.
ska till läkarn på tisdag, så vi får se om jag kommer måsta vara hemma i vecka eller 2 till.
 
Idag har jag och Jonte kännt oss så vuxna, vi har nämligen plockat hjortron! fick ihop över 1 kg på mindre än 30 min, fanns riktigt mkt fast alla var dock inte riktigt mogna ännu så vi fick lämna kvar en hel del, vi får fara ner och kolla igen om några dagar ;). Såg oxå ngt otäckt, nämligen björnskit! inte mer än 500 meter ifrån vårt hus, USCH så hemskt!! blir faktiskt riktigt orolig..
 
Kokade lite sylt av en del av bären samt fryste in resten, sen har vi bara pjåtat på här hemma , bla tapetserat lite i hallen bakom klädhängarna :) blev kanonbra!
 
I afton var tanken att jag skulle rida ut med Bea, fast åskan smög in och nu regnar det ganska ordentligt :( vi ska avvakta 1 timma och hoppas på uppehåll, annars får vi ta det imorn ist helt enkelt.
Ikväll vankas lite grillning om vädret är på vår sida, annars blir de mario hos Robin och Mican :)
Imorn hänger jag med Jennie in till piteå efter lunch, hon ska ta ut löshåret och jag ska faktiskt klippa mej för första gången sen i vintras! helt sjukt vad det är välbehövligt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0