pissdag...

Dagen började relativt bra, men mot aftonsidan slog de om och jag har varit på så otroligt dåligt humör! nu sitter jag med huvudvärk och ska snart hoppa i säng, ska bara rasta hundarna först..

Har funderat mkt ikväll iaf, bla på om jag ska flytta hästarna och hyra in dem i ett stall, på ett sätt skulle det underlätta en hel del, men såklart har det sina nackdelar oxå..Eftersom jag alltid haft hästarna hemma på gården så är jag van att sköta allt på mitt sätt och van att göra lite som jag vill.Men, självklart är det ngt som går att jobba på, tror inte det skulle vara ngt problem.. Vi får se vad som sker..

Fällfors är endå ett underbart ställe att ha häst på, finns miljoner ridvägar och BRA sådana!

suck och stonk, nää, nu säger jag godnatt och låter mina tankar samla sig lite över natten.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det gör hon =)

2012-04-19 @ 11:54:12
URL: http://nastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0