Nu blir det skärpning.

Efter att ha fuskat lite till och från nu i några veckor med en liten karamell hit och en lite karamell dit så är det verkligen SKÄRPNING nu som gäller! ställde mig på vågen nu ikväll (brukar dock alltid väga mej på morgonen) så visade den +-0, alltså ingen direkt skillnad, ska dock vara glad över att jag inte gått upp med tanke på omständigheterna!

From nu så ska jag hålla mig till 3 mål om dagen, de räcker GOTT och väl om jag äter som jag ska! sedan inget i godis/chips väg över huvudtaget! sedan ska jag dra ner ännu ett snäpp på kolhydraterna, försöka äta mera fett och protein så jag håller mej mätt längre och slipper suget.

Har 5 envisa kilon kvar som inte riktigt vill släppa, dock tränar jag ju 2-3 dagar i veckan och har gjort under 2-3 månaders tid så jag antar att muskler byggs oxå, men innan sommarn så vill jag verkligen bli av med de sista kilona, har ett par månader på mig, så LETS GO!



Finns därmed ingen anledning att fuska och förstöra allting med massa skit...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0