mina planer.

För den här veckan blir inte riiiiktigt som jag hade tänkt,
Hästarna vilar idag, imorgon var tanken att båda skulle få gå men inser att det kommer jag inte att hinna med då jag jobbar eftermiddag, så Bajen blir den som får komma ut! är det lika bra väder ute som idag så ska jag rida har jag bestämt! :)

Fredag blir jag ledig så då får båda hästarna komma ut under dagen, mot eftermiddan kommer Alba och vaccinerar, så det blir en oplanerad vila för båda herrarna åtminstone på lördagen, söndag bör vi kunna fara ut och skritta en sväng iaf..

Jag är SÅÅÅ taggad nu igen! vilket känns helt underbart, jag ser verkligen fram emot flytten oxå, jag tror att det kommer bli kanonbra :)

Förövrigt i helgen blir det en Umeå tripp på lördagen där vi ska hälsa på Jontes syster Jennifer och hennes karl, kommer bli trevligt! söndagen blir det kalas i lappis mot eftermiddags sidan, fullspäckad helg med andra ord! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0