gjort bort massa trååk..

Har vart duktig och ringt några nödvändiga samtal idag, samt gjort adressändring så jag from nu får posten i våran egen postlåda ist för att min ska hamna i mamma och pappas , anledningen till att jag inte gjort de tidigare är att våra postlådor faktiskt är just brevid varan och de har inte kännts tillräckligt nödvändigt för att jag ska ha tagit tag i det :P! men nu när de krånglat lite med räkningar osv som inte kommit fram så bestämde jag mig för att ändra på de här, så det har jag gjort! hädanefter kommer min post i VÅR postlåda :P bra skit..

Tömkörde Bajen idag då det inte går att köra efter hälleströmsvägen, den har tagit ruskigt mkt stryk nu sen de kom en massa blötsnö i lördags! så den är from nu ganska körd.. så vi får se till att jobba på tömkörningen och lite dressyr nu framtill underlaget torkat upp och blivit säkert att färdas på. Han skötte sig bra idag iaf, han är otroligt duktig på att gå på volt, han har inte direkt den där "travar syndromen" att han faller innåt tills han tillsist står där i mitten :P utan han håller sig på spåret med en fin böjning i hela kroppen och jobbar på riktigt bra.

Har förövrigt idag sålt en gammal fin byrå som vi haft ståendes uppe på övrevåningen, 450:- in där, check!
När vi köpte huset så lämnade tidigare ägare kvar massor med grejjer, en hel del rennt FINA grejjer som vi kan tjäna pengar på, så de tackar vi föör! ;) :))


Imorgon jobbar jag eftermiddag, så under förmiddagen ska jag tömköra Bajen hade jag tänkt , igeeen :)
imorgon ska vi jobba på lite serpentiner är planen, sedan jobba honom lång och låg i båda varven på volt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0