9 april.

Ja, egentligen har jag vell inte jättemkt att säga , ni  vet, de händer inte så  mkt när man jobbar :P!
Jag är iaf trött och slut och börjar känna av att jag jobbat 5 dagar i rad. vanligt för de som jobbar heltid såklart, men ovanligt för mig som är van att jobba 2-3 dagar i veckan, värken kommer krypandes mer och mer oxå, tur att jag jobbar kväll imorgon så jag får sova ut och vila ordentligt! sen är jag faktiskt ledig på onsdagen.

har 1,5 timma kvar innan jag slutar, då ska vi åka till Jontes farmor och farfar i boviken på middag, vi bara färdas och färdas :P haha.


Efter middagen ikväll så hade jag tänkt longera Bajen lite, sen promenera hundarna och lite småtjoller sådär.
Imorgon under förmiddan så ska hästarna röras, sen jobb som sagt.. Onsdag hade jag tänkt rida lite på Bajen , första gången jag faktiskt rider sen före jul tror jag! tragiskt nog.. jag ser VERKLIGEN fram imot att få köpa en ny anpassad sadel, kommer bli otroligt bra! hoppas dom på Royal hör av sig snart..


Planen är att vi ska försöka träna på så mkt som möjligt här hemma 1 månad till, sedan åka ner för några snabbjobb och ev provlopp, hoppas på att han ska vara startklar i mitten/slutet på Juli , om inte så tänker jag faktiskt ge fan i detta, då är det inte meningen! om det nu inte finns ngn giltig förklaring till varför, men är det bara jag som inte tar tag i det så får det vara nog!...




Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ju aldrig träna hästarna, då är de ju inte så konstigt om de inte blir nåt?

2012-04-09 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0