3 april.

Har varit en bra dag idag änsålänge, misstänker att det kommer fortsätta så! vilket är trevligt såklart :P
steg upp vid 9 imorse, ut med hundar och sedan mata hästarna. har haft besök av Jennie en stund på fm, drack kaffe och pratade lite skit :)

Eftermiddagen har jag spenderat i stallet, tog in Bajen som ser ut som en liten toffsvippa och gjorde honom redo för en körsväng, Tosca fick hänga med oxå. Pigg häst hade jag iaf,dock snäll! men som sagt så är underlaget inget att skryta över, satan så geggigt och spårigt det är! uusch vad jag längtar till snön försvinner nu och vägarna torkar upp!...Efter en joggingtur på ca 8 km gav vi upp och drog hem igen, lät honom komma undan rakapparaten idag, vi tar det imorn ist :)

Skottade och gjorde klart för ikväll så det bara är att släppa in odjuren, nu ska jag hoppa i duschen och sedan invänta Mican och Robin som kommer på besök, blir skräckfilm och gofika (inte för min del, tyvärrrr.....) får glädjas över att de andra får äta ^^

Jag har faktiskt skött  mej jävligt snygt idag, vilket resulterar INGET som helst sötsug och en mätt & belåten mia :) bra skit! senare ikväll blir de en liten powerwalk...



Dagens middag, 3 skivor fläskfile stekt tillsammans med purjolök samt 2 msk beasås, GÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0