26 april.

skrev just ett sjukt långt inlägg som jag fick ta bort föra tt de blev nå jävla vajsing, fyyfaaan.....
Iaf så har jag varit på så sjukt dåligt humör nu under eftermiddagen! skulle ut med smoa och zally samt Tosca för att rasta dem innan jag begav mej mot jobbet, smoa drog iväg och zally såklart efter och över till grannen for dom, under deras altan där det är sand och fullt i kattskit! jisses vad dom festade loss på det, gotti gott! jag ropar och ropar men dom vägrar såklart att lyssna, rasande som jag var så kravlade jag mej ut i snön och skulle gå för att ta fast dem, jättekul tyckte dom och lekte "tagen tagen", jag var så ARG!!!!! till sist kom zally iaf , fortare än kvickt snörde jag in henne i huset och fortsatte med att försöka få fast Smoa, men icket! tog ett jävla tag innan de behagade henne att komma! -.-

in med båda hundarna i duschen då dom STANK kattskit! jag har nog aldrig vart så jävla förbannad, det värsta jag vet är när djuren INTE gör som man säger, det kan göra mej så otroligt arg!!vist att det är ngt man får räkna med, men det som hände idag var då bara ren och skär jävlighet från smoas sida! och zally hänger ju såklart på, hon är fortfarande bara valp så det är inte så konstigt.. Det är absolut inte att dom inte vet vad det handlar om när jag ropar på henne, för DET vet hon! hon är bara så otroligt tjurskallig!! ska tala om för mamma att hon måste se till att dressera henne bättre -.- uuuschhh...

Tänk om alla vore som Tosca? tänk så underbaaart ;)
Zally kommer förhoppningsvis bli fin hon oxå, men som sagt, hittar ngn annan på rackartyg så backar hon inte direkt! :P


När jag väl tog mej iväg mot jobbet så stannade jag till hos mamma på kiosken och hällde i mej en energidryck samt en kopp kaffe, några klunkar loka och en alvedon! bnu börjar jag känna mej som en människa igen :P det är fan skadligt att bli sådär arg! :P


Förövrigt kan jag tala om att jag ska börja jobba mer, inte på macken dock utan hos mamma! jag har en snittlön som ligger mellan 6-8500:- i månaden, och vist, jag har klarat mej men det är med nöd och näppe! har aldrig råd att lägga undan ngn större summa , så någon backup finns inte ifall jag skulle behöva det.. mamma erbjöd mej igår att extraknäcka hos henne , samtidigt som jag behåller jobbet på macken där jag jobbar ca 50%.
Kommer bli perfekt då jag kommer flytta hästarna till byske oxå :) då kan jag "tjäna"lite på att ha dem där ;)

Jag längtar iaf, ska bli väldigt spännande! så fort snön är borta och marken mjuknat lite till så det går fixa hagar så blir det flytt, fröhoppningsvis redan i mitten på maj! annars blir det i juni :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahhaha härliga tider! Förstår faktiskt din ilska! :)

2012-04-29 @ 09:03:55
Postat av: Nina

/ Nina

2012-04-29 @ 09:04:44
Postat av: Åsa

wtf hur har du klarat dig på den lönen? :O tycker du ska börja i gruvan ;)

2012-05-01 @ 14:12:10
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0