2 april.

satan vad jag har varit effektiv idag!! steg upp vid 10, gick ut med hundarna och matade hästarna sedan har jag faktiskt påbörjat STOR städning! har dammsugit varenda liten vrå, skurat golven, påbörjat dammtorkning samt städat toaletten GRUNDLIGT! nu fattas bara lite mera dammtorkning, sedan ska jag ta tag i sovrummet oxå och sist men inte minst rensa lite till bland mina kläder.. Har även rakat Bajen i stort sett färdigt, har lite finlir kvar då vi bara blev ovänner där mot slutet, han vägrade att stå stilla nämligen när jag skulle raka bak på rumpan och under magen, så vi får fortsätta imorgon ist, de mesta är borta iaf :)

Är lite bitter över att det är - grader ute nu även om dagarna! inte ok, jag vill att snön ska försvinna nu på en gång!..verkar som vi får vänta ett tag till.

Nu kl 20 kommer mamma och pappa över för att fira Jontis som fyllde år i fredags, blir lite go fika åsådär :)
sedan ska jag ta hundarna på en promenad innan jag hoppar i säng..Imorgon ska båda hästarna köras, det är vell den enda plan jag har under dagen, sen på aftonsidan kommer Mican och Robin hit och hälsar på :)! ska bli trevligt!! onsdag är det besiktning av audin, hur det ska gå kan vi allt undra över, sata bilen vägrade då starta idag! batteriet var jävlart stendött!! HURRAA....känns sådär lagom kul faktiskt..

Jag vill ha sommar och semester!!!


sen saknar Jag alla mina skogsvägar oxåååå.. åååååååhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0