18 april.

Jag orkar fan inte med snön nåmer, den gör mej helt serisöt deprimerad! nästan 3 dm snö har vi fått inatt och hitills under dagen, och inte är de ngn som vill skotta vägarna heller?

Hade tänkt tömmköra Bajen idag, tror dock att jag utesluter det? väntar åtminstone tills ola kommer hem så han får skotta gården...det är nästan så att det är tomt i huset nu btw, lilla vizzla fick följa med mamma och pappa till fjällen igår så nu har jag endast 2 vovsingar hemma, rätt skönt med lite semester ;) hehe*

Blir inge jobb ikväll heller, fick som tur var byta med samuel så jag slipper he mej ut och köra i detta elände! blir att jobba ett extra pass nästa vecka ist, helt ok :)... Sååååå, vad ska jag riktigt roa mig med idag tro? undra om jag fortsätter med städningen litegrann, ska tvätta en maskin oxå. Träna måste jag då oxå göra! inte att förglömma.

ska förövrigt testa ngt nytt till middag idag, återkommer med recept om det blir ätbart! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0