15 april.

Blir så bitter, de första jag möts av när jag öppnar ytterdörrn imorse är vell ca 1,5 dm nysnö!!!??!! KUL??
ingen lätt sort heller, utan riktigt jävla blöt och äcklig snö! bara börja skotta runt bron så gått de går, men eftersom de är så mjukt under så följer både grus och allt skit med, så de sög..

Har vart ute och busat med hundarna nu en stund iaf, dom gillar då snön! tur att någon kan glädjas av den :P
hästarna verkade då rätt nöjda oxå, dom snörde sej ner på backen de första dom gjorde för att rulla ^^
Får se hur föret ser ut senare i afton, som de är just nu så ska vi inte he oss ut! vägarna är oplogade och som sagt jävligt äckliga, men graderna ligger iaf på +2-3 grader så förhoppningsvis försvinner detta ganska fort.

Har tänkt roa mej med att dammsuga änsålänge, skulle fan behövas varje dag nu! hundarna drar in så otroligt mkt skit på våren, sen fäller Tosca lite av sin vinterpäls så det är ett helvete nu kan jag lova :P
Måste fortsätta med sovrummet oxå, fixade med kläderna igår iaf så de är klart! nu ska de bara dammsugas och torkas golv samt dammtorkas! tur att jag har hjälp från Jonte, NOOOT* han är nämligen i vouggatjolme och roar sej med skotern medan jag får ta hand om allt annnat.... -.-!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0