14 april.

Blev en riktigt trevlig gårkväll, jag och Mli körde en liten förfest här hemma hos mej innan vi begav oss ner till folkan där alla andra befann sej, summa sumarum en kanonkväll! slutade dock ganska tidigt för min och Mlis del, bara inse att vi blivit lite för gammla och kloka för att köra hela natten lång :P haha*

Lite halv bakis är jag allt idag, känner mej rätt slö och har ont lite här och var, men annars så ^^
dagen har spenderats i soffan samt uppe hos Mli där hon var snel och bjöd på go soppa med kaffe till både för och efterätt, INTE illa ;) de tackar vi fööör^^

Nu är jag hemma igen, ska alldeles strax ta tag i sovrummet och min garderob som ser ut som själva FAAN! jag hatar att jag alltid ska snöra allting rätt ner på golvet och blanda ren tvätt med skitigt, kass man är...
Nu ska jag iaf rensa ut ALLT som jag inte använder längre, lörns inte att spara sånt som jag alltid tror att jag kommer använda, för de händer aldrig :P

Hästarna får stå idag, vädret är kasst och jag orkar rent inte he mej ut! imorgon ska dom dock köras båda två, tänkte avsluta med lite tömmkörning åtminstone med Bajen, hoppas på att Jonte kan ta lite bilder på det, vore kul då jag knapt har några bilder på hästarna in action :P, ledig även Måndag, då hade jag tänkt rida! spännande.



Klaadaa flickoor! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0