åhhhh...

Jag blir helt seriöst deprimerad när de ska vara sånt här jävla väder hela tiden!! sen tycker jag synd om mina djur då dom inte ens vill gå ut längre, då är de faktiskt rätt illa..

haft eftermiddag på jobbet idag, knåpade ihop en dagensdubbel och en "vinnare och plats" och lyckades faktiskt skrapa ihop 250 kr^^ skulle ha fått vara några nollor bakom oxå så hade jag varit mer nöjd :P men de lär aldrig hända.
Har varit rent stendött på jobbet ikväll oxå så jag var gode rastlös där ett tag då jag inte kom på ngt jag kunde göra, fast sista timman fick jag sällskap av en kund som jag snart lärt känna då han är in varje gång jag jobbar, så var inte helt ensamen iaf :P

kom hem för en stund sedan, har just skottat och gjort natt hos hästarna och nu ska jag ta och natta mej själv då jag öppnar på macken imorgon, sen om de inte är såhär kasst väder så ska båda hästarna ut och röras! Bobby ska ut och jogga hade jag tänkt och Bajen ska galoppjobbas, ber till guuud att de kan få vara uppehåll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0