3 september.

sådär ja, då var man förkyld på riktigt då! dock endå lindrigt då jag fortfarande känner smak, brukar nämligen aldrig göra det då jag blir förkyld, dock finns de kanske en liten förklaring till det då jag knaprat minst 4 ibumetin per dag i 2 dagar nu , så förmodligen ligger den bara och gror och väntar på att jag ska låta den komma ordentligt..

igår var NIna hit på besök, pratade på och gick en sväng i skogen med hundarna, tog sen in hästarna och for ut med dem en sväng .Jag på Bobby och Nina på Bajen, gick såå bra!. på afton sidan då Nina åkt hem så drog jag och Jonte oss mot byske för att inhandla de grejjer som vi behöver till ikväll på cyckelfesten, till er som inte vet så är tanken den att man ska cyckla sej runt en 3 rättersmidda hos olika par, först förätt hos ngn sedan varmrätt och sist efterätt. dock blev de en liten specialare då dom redan hunnit planera klart, så jag och Jonte ska vara med ola oxh cizzi markus och frida , vi kör ett eget litet race helt enkelt :) kommer bli kanon kul! senare ikväll samlas hela byn nere på folkan för liveband och festligheter, dock ingen alkoholförtäring för min del då jag inte har tänkt fuska så mkt nu innan thailand, har bestämt att jag ska äta efterätt idag och de får räcka.

Hästarna får vila idag då jag inte är riktigt 100, vill inte överanstränga mej så mkt nu då jag har förkyldning i kroppen, förmodligen så blir jag liggandes hela veckan då isåfall och de vill jag INTE..ska nu strax ta ut hundarna på en liiten prommis i skogen innan de blir dags att hoppa in i duschen och börja förbereda inför kvällen, som sagt, är sjuukt taggad :D!!

Imorgon ska jag ut med Bajen en sväng , intervaller står på schemat! sedan anländer Jontes pappa karina och samuel efter lunch ngn gång, så kul :)


Finaste Bajen<3

tänka sej att snart börjar de komma snö, denna bild var från början i oktober förra året tror jag och de började redan ligga lite snö på backen..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha va kul me cykelfest :D

2011-09-03 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0